Odpowiadałam za utrzymanie porządku w hotelu i zarządzałam zespołem, który składał się z dwudziestu osób. Praca nie zawsze należała do najłatwiejszych, ale jakoś sobie radziłam. Byłam zdeterminowana i stanowcza a to były wymagane na tym stanowisku cechy.
Hotel wyposażony w plamoodporne obrusy
W każdym pokoju hotelowym zawsze musiał panować porządek. Odpowiadałam za wszystko przed szefem i pilnowałam, żeby pracownicy się wywiązywali ze swoich obowiązków. W każdym pokoju było łóżko, szafa, stolik nocny i komoda. Wpadłam na pomysł, żeby kupić obrusy do każdego pokoju, bo dzięki temu stoliki będą się prezentować elegancji. Ostatnio odwiedził mnie przedstawiciel handlowy, który w ofercie posiadał właśnie takie obrusy do hoteli i postanowiłam się z nim skontaktować. Zanim jednak to zrobiłam, to swój pomysł przedstawiłam szefowi. Spodobało mu się to, że na każdym stoliku będzie obrus i dał mi zgodę na złożenie zamówienia. Potrzebowałam stu takich obrusów w jednakowym kolorze i rozmiarze. Podczas rozmowy z przedstawicielem handlowym od razu przekazałam mu zamówienie. Tego samego dnia odebrałam obrusy i byłam zaskoczona tak szybką obsługą. Obrusy były plamoodporne, bo było to dla mnie bardzo istotne. Wiedziałam, że dzięki temu utrzymanie ich w czystości nie będzie stanowiło najmniejszego problemu. Tego samego dnia we wszystkich hotelowych pokojach pojawiły się na stolikach modne i stylowe obrusy. Pokoje od razy wyglądały przytulniej a taki efekt chciałam właśnie uzyskać.
Z przedstawicielem firmy, w której zamówiłam obrusy miałam okazję jeszcze wiele razy współpracować. Zamawiałam tam jeszcze ręczniki, pościel i zasłony. Hotel zawsze wyposażony był kompleksowo i nowocześnie. Dostałam też po jakimś czasie rabat za stałą współpracę.