Jakie gadżety i formy reklamowe wybrać?

Reklama jest podstawą dzielności każdej firmy, to dzięki niej pozyskuje się nowych klientów, to za jej pośrednictwem stwarza się pozytywny wizerunek firmy, jednak możliwości, jeśli chodzi o wybór środków reklamowych jest całkiem sporo w dzisiejszych czasach, a co za tym idzie nie każdy musi wiedzieć co i w jakim zakresie się sprawdza. Podpowiadamy jakie formy reklamy i jakie gadżety reklamowe dobrze się sprawdzają i są efektywnym narzędziem reklamowym.

Reklamówki, czyli upominki reklamowe i torby bawełniane z nadrukiem

Torby materiałowe

Jednym z lepszych sposobów na reklamowanie się są wszelkiego rodzaju przedmioty upominkowe, na których umieszczone są treści reklamowe. Zaletą tego rozwiązania jest to, że po pierwsze wytwarzają one pozytywne skojarzenia z dana firmą, a co za tym idzie pomagają budować jej pozytywny wizerunek. Ponadto jednak, jeśli przedmiot jest praktyczny i estetyczny, to zasięg oddziaływania takiej reklamy jest bardzo duży, wszystko z racji tego, że owe przedmioty to tak zwane przedmioty codzienny użytku, a co za tym idzie są one wykorzystywane przez osoby, które je otrzymały, dzięki czemu reklama na nich umieszczona dociera nie tylko do samego właściciela danego przedmiotu, ale także i do osób go otaczających, a co za tym idzie im praktyczniejszy przedmiot tym większa siła reklamy. Jakie zatem, przedmioty sprawdzają się jako nośniki treści reklamowych? Można by tu wskazać takie rozwiązania jak:

  • koszuli
  • czapki
  • bluzy
  • torby materiałowe z nadrukiem
  • kubki
  • długopisy
  • notesy
  • kalendarze

A także i wiele innych rzeczy, na które za pomocą druku można nanieść dowolne treści.

Wybieramy torby reklamowe z nadrukiem

Torby ekologiczne

W praktyce jednak trzeba się liczyć z tym, że ciekawie zaprojektowane torby reklamowe z nadrukiem, które nosi się na zakupy będą miały zdecydowanie większa siłę oddziaływania niż dajmy na to długopis. Po pierwsze torba ma większą powierzchnie reklamowa, a po drugie widoczna jest ona dla większej ilości osób. Ważne jednak jest to, jeśli chodzi o tego rodzaju przedmioty by projekt reklamy był dobrze przygotowany, bo od tego jak od strony wizualnej będzie się prezentować taka reklamówka zależy to na ile będzie ona wykorzystywana i co za tym idzie na ile będzie miała on siłę oddziaływania. Ważne jest to by treść reklamowa zamieszczona na takim promocyjnym nośniku z jednej strony była estetyczna z drugiej by przykuwa wzrok i co ważne zapadała w pamięć. Dlatego ważny dla skuteczności takiej reklamy jest jej projekt, od tego jak zostanie przygotowany będzie zależeć to na ile taka reklama będzie skuteczna.

Kreowanie wizerunku firmy przez wizytówki, krówki reklamowe

Krówka reklamowa

Wspomniane zostało już, że przedmioty upominkowe pomagają stwarzać pozytywny wizerunek firmy, jednak nie tylko one, a nie można zapomnieć o tym, że tworzenie odpowiedniego wizerunku przedsiębiorstwa jest bardzo ważną częścią działań marketingowych, a co za tym idzie należy wiedzieć jakie rozwiązania sprawdzają się w tym względzie. Podstawowym rozwiązaniem, jeśli chodzi o kreowanie wizerunku firmy są wizytówki, to one przede wszystkim świadczą o formie, dlatego ważne jest to by wyglądały estetycznie i elegancko, podkreślając profesjonalizm danej firmy. Jednak poza wizytówkami, jeśli chodzi o pozytywny wizerunek firmy można by wskazać chociażby takie rozwiązanie jak krówki dla firm. Słodki poczęstunek dla klienta czy kontrahenta, na którym znajduje się logo czy też nazwa filmy, wywołuje pozytywne skojarzenia z firmą i pomaga ją nieco reklamować, a co za tym idzie bardzo dobrze się sprawdzają jeśli chodzi o taka dyskretną reklamę.


Warte uwagi informacje związane z tematem dostępne są na:

  • Wirtualnemedia.pl – portal internetowy przedstawiający wiadomości z branży reklamy i mediów
  • Twojekrowki.pl – strona internetowa firmy oferującej reklamowe krówki dla firm
  • Torby.bawelniane.pl – witryna internetowa firmy sprzedającej torby materiałowe z nadrukiem

Słowa podsumowania

Jeśli chodzi o reklamę to pamiętajmy przede wszystkim o tym, że ważne jest to by stosować rozwiązanie, które pozwalają zarówno na reklamowanie produktów i usług jak i także na tworzenie pozytywnego wizerunku firmy. Przywołane przez nas rozwiązania są oczywiście jedynie proponowanymi, ponieważ możliwości jest o wiele więcej, pamiętajmy jednak zawsze by rozwiązania reklamowe zawsze dobierać do specyfiki firmy, tak by mówiły one coś o samej firmie i pasowały do niej.

Leave a Comment